Documentbeheer en Verhuursoftware365

Documentbeheer voor Verhuursoftware365

Inzake documentbeheer hebben wij extra oplossingen. Omdat sommige verhuurbedrijven verder willen gaan dan de standaarden alleen.

In onderstaande tonen wij u enkele van onze oplossingen.

Document Capture: scant en archiveert inkomende facturen en mails

Document Capture is een zeer handige oplossing voor het inscannen van inkomende facturen en andere documenten zoals mails of post. Nadat de documenten gescand werden kan u ze vervolgens verder gaan verwerken in de verhuursoftware en koppelen aan de juiste orders bijvoorbeeld. Of linken aan de juiste klantenfiches.

Het filmpje hiernaast geeft u een beeld van wat Document Capture software voor documentbeheer kan doen.

Deze oplossing behoort tot de meest verkochte software voor documentbeheer voor Microsoft Dynamics. En het is ook een interessante aanvulling op Verhuursoftware365, die nog meer efficiëntie toevoegt.

 

 

SMARTdoc: documentbeheer dat ook los van Verhuursoftware365 kan werken

  • Kan koppelen met tal van ERP- en CRM-systemen
  • Bewaart ook info die niet met uw ERP te maken heeft
  • Archiveert veilig (vb contracten, overeenkomsten)
  • Is onafhankelijk van upgrading van uw ERP of CRM
  • De buitenwereld kan u veiliger toegang tot documenten geven
  • Middels OCR kan u documenten en facturen uitlezen
  • Tal van workflows die los staan van uw ERP zijn mogelijks
  • U belast de performantie van uw ERP compleet niet